10. februar 2023

Kickoff 2023: Vi fortsætter den positive udvikling

Hos Aros Forsikring har vi netop afholdt vores årlige kickoff-møde i Den Gamle By, hvor vi sammen har kunnet fejre, at vi for fjerde år i træk har opnået en tocifret vækstprocent og, trods den store tilstrømning af nye kunder, stadig rangerer højt i kundetilfredshedsmålinger. Kickoff 2023: Morten Dissing

Ambitiøse vækstmål

Hos Aros Forsikring er vores mål altid at skabe de bedste forudsætninger og rammer for vores mange kunder, og derfor har vi et ambitiøst vækstmål, som vi fastholder og fortsætter i de kommende år. Vi er stolte af, at vi kunne afslutte 2022 med en tocifret vækstprocent. Hos Aros Forsikring er vores mål altid at skabe de bedste forudsætninger og rammer for vores mange kunder, og lige præcis det er den øgede vækst med til at sikre.

Vi rangerer fortsat højt i kundetilfredsundersøgelser

Ifølge EPSI Ratings kundetilfredshedsmåling 2022 har Aros Forsikring for syvende år i træk den højeste kundetilfredshed blandt landsdækkende forsikringsselskaber, der er tilgængelige for alle. Vi er selvfølgelig meget stolte af og taknemmelige for, at vores kunder har givet os så positive og tilfredse tilbagemeldinger. Grunden til, at vi scorer højt i EPSI-undersøgelsen, er, at Aros Forsikring som kundeejet forsikringsselskab har bygget forretningen op omkring dyder som hæderlighed og nærvær. Vi møder kunderne i øjenhøjde, og det værdsætter de.

Ifølge undersøgelsen er Aros Forsikring – med en andel på 56 % – det forsikringsselskab i Danmark, der årligt kontakter flest af deres kunder proaktivt for at tilbyde dem en forsikringsgennemgang. Vi ved, at forsikringer kan være komplicerede og svære at forstå, og derfor afsætter vi selvfølgelig også tid til serviceopkald, så vores eksisterende kunder fortsat kan være sikre på, at de er dækket optimalt.
 

”Når vi ser en høj kundetilfredshed, bekræfter det os netop i, at disse serviceopkald er enormt vigtige for vores kunder,” siger Morten Dissing, administrerende direktør for Aros Forsikring,

Du kan læse mere om EPSI-målingen og -resultatet her. Udover det flotte EPSI-resultat har vi også ligget nummer 1 på Trustpilot inden for branchen gennem hele 2022.

Varm velkomst til ny kommerciel direktør

Den 1. februar 2023 bød vi velkommen til Martin Celund Jørgensen, vores nye CCO og kommercielle direktør, der kommer til at lede vores salg- og marketingafdeling. Martin Celund Jørgensen kommer fra lederstilling i Topdanmark. Vi er glade for at have Martin med ombord, og vi ser frem til det nye samarbejde både på tværs af afdelinger og i ledelsen.

Fokus på digital convenience

Den digitale convenience spiller en større og større rolle i vores samfund, og det gælder også, når det kommer til forsikringer. Vi arbejder ud fra devisen om, at de digitale selvbetjeningsløsninger og den personlige rådgivning skal gå hånd i hånd, så alle kan få den hjælp, de har brug for, på den mest hensigtsmæssige måde. Vi fortsætter med at udvikle vores digitale platforme gennem 2023 – til gavn for både eksisterende kunder og nye kunder.

Tilbage