Derfor får du en fast kontaktperson
Med personlig rådgivning har vi gjort vejen til en sikker hverdag så kort som mulig, så du altid kan få den hjælp, du har brug for, når du har brug for den. Med en fast kontaktperson ved hånden behøver du aldrig at være i tvivl om, hvordan du er forsikret, og du har altid en, du kan spørge, hvis du har brug for råd og vejledning.
Hvem er min faste kontaktperson?
Er du kunde, og er du i tvivl om, hvem der er din faste kontaktperson? Når du logger ind på Mit Aros, kan du se navnet på din faste kontaktperson på din forside. Ønsker du at lære din faste kontaktperson endnu bedre at kende, kan du gøre det her. Klik på din faste kontaktperson, og se en kort video med vedkommende.
Kontakt kundeservice
Holder din faste kontaktperson fri, er du også altid velkommen til at ringe på vores hovednummer 7010 4222. Her sidder vores dygtige medarbejdere klar til at hjælpe dig mandag til torsdag kl. 08.00-20.00 og fredag kl. 08.00-16.00 – og vi har ingen telefonkø.