Sådan bliver du kunde hos Aros Forsikring trin for trin

bliv-kunde-aros-forsikring
  1. Din faste kontaktperson sikrer dig en korrekt behovsafdækning samt afklarer alle spørgsmål, som du måtte have til det videre forløb.

  2. Du vil inden for 24 timer modtage et skræddersyet forsikringstilbud samt en online begæring.

  3. Du accepterer tilbuddet ved at udfylde og godkende online begæringen med MitID.

    I begæringen skal du oplyse din ønskede betalingsform, svare på obligatoriske spørgsmål samt oplyse eventuelle skader.

  4. Har du købt en bygningsforsikring vurderer vores taksator altid om din ejendom skal besigtiges med mindre, at godkendelsen er sket i forbindelse med tilbudsgivningen. Hvis en besigtigelse af din ejendom er nødvendig, hører du fra vores taksator.

    Vi sørger for, at dine forsikringer bliver flyttet fra dit nuværende forsikringsselskab til os. Det sker på de datoer, som du har aftalt med din faste kontaktperson.
  1. På vores hjemmeside kan du logge ind på Mit Aros. Her kan du bl.a. se alle dine forsikringer. Du logger ind med MitID, og så har du adgang til det hele. Du kan også anmelde skader på Mit Aros.

    Du modtager policerne ca. 14 dage før, de træder i kraft i din e-Boks. Bemærk at du ikke altid modtager policerne samlet.

  2. Har du spørgsmål til dine forsikringer, er du altid velkommen til at ringe til din faste kontaktperson eller ringe til os på
    7010 4222. Vi tager telefonen, når du ringer!

    Er du tilmeldt vores nyhedsbrev, bliver du opdateret om nyheder og får gode råd til forebyggelse af skader. Du kan tilmelde dig på Mit Aros

    Vi glæder os til at byde dig velkommen som kunde hos Aros Forsikring.


 

Dine fordele som kunde hos
Aros Forsikring

  • Fremragende skadebehandling
  • En fast kontaktperson
  • Ingen telefonkø
  • og meget andet....

Læs om vores kundefordele her