Som kundeejet forsikringsfællesskab vil Aros Forsikring gerne tage vare på dig og din familie. Derfor søger vi for, at du fra starten af får personlig rådgivning af en fast kontaktperson, der gennem en målrettet behovsafdækning vejleder dig, så du kan vælge lige præcis de dækninger, der passer til dig og dit liv.
Din faste kontaktperson står til din rådighed, så du også fremover undgår tidsspild og irritation over at skulle forklare tingene flere gange.
Der sker løbende ændringer i dit liv
Forsikringer kan være komplicerede og svære at overskue, så du kan til enhver tid kontakte os, hvis dine forsikringsbehov ændrer sig:
Forsikringer kan være komplicerede og svære at overskue, så du kan også kontakte vores kundeservice, hvis du har spørgsmål eller dine forsikringsbehov ændrer sig, fx ved skilsmisse eller hvis din partner flytter på plejehjem.
Med én fast kontaktperson i dit forsikringsselskab, undgår du tidsspild og irritation med at skulle forklare tingene flere gange.
Du sikres altså de absolut bedste vilkår for en personlig dialog, og genkendelighed. Vi værner om nærværet i relationen til vores kunder, og mener at dette skaber de bedste forudsætninger for et gensidigt samarbejde.
Se hvordan du bliver kunde her
Du bestemmer
Det er helt op til dig, om du ønsker at få et rådgivningsmøde med en fast kontorassurandør i vores kundeservice via telefonen, eller du kan vælge at kigge forbi vores hovedkontor i Viby J eller vores nye forsikringsbutik i Aarhus City.
I mødet med dig overholder vi naturligvis de danske myndigheders COVID-19 retningslinjer. Du finder dem her
Ring til os på 7010 4222 og book et møde til et uforpligtende forsikringstjek.
Du kan også udfylde formularen herunder, så kontakter vi dig med henblik på at få arrangeret et rådgivningsmøde.