Hos Aros Forsikring har vi kun et purpose: At blive det mest anbefalede forsikringsselskab.
For vi forstår, at vi kun kan gøre en forskel for vores kunder og vinde deres anbefaling ved, at vores medarbejdere går foran og giver kunderne den bedste og mest kompetente rådgivning. Vi skal som forsikringsselskab træde til, når bekymringer opstår, eller skaden er sket, for at give vores kunder personlig rådgivning og skadebehandling i særklasse.
Som kundeejet forsikringsselskab lægger vi nemlig stor vægt på at møde kunderne med nærvær og hæderlighed, der er selskabets værdier, så den enkelte kunde kan ”være sikker på mere”.
Vi leverer en nærværende kundeservice uden telefonkø og tænker forud på kundernes vegne, fx ved at kontakte dem proaktivt, så de bliver orienteret og opdateret om deres forsikringsbehov og tilbudt de nyeste produkter, fordi vi ønsker at sikre, at deres forsikringer er ajour.
Det er derfor med den bedste vilje, at vi hvert år giver alle vores kunder meget mere sikkerhed for pengene. For som kundeejet forsikringsfællesskab har vi ingen aktionærer, der skal tjene på vores forretning.