Hvis du har en Aros Hus- og Aros Indboforsikring hos Aros Forsikring, så er du sikret ved brand, lyn eller kortslutning. Vi dækker dit hus og dine ejendele som f.eks. tøj, møbler og elektronik, hvis de bliver bliver beskadiget ved brand, lynnedslag eller kortslutning.
Er der sket en bygningsskade?
Har du fået en bygningsskade? Ring straks til os på 8734 5099. I hverdagene vil du fra kl. 8 – 16 få fat i en af vores skadebehandlere, der straks kan sende Skadeservice ud. Ringer du uden for vores åbningstid, så får du oplyst et nyt nummer, som du kan ringe til. Således er du sikret hjælp døgnet rundt!
Anmeld skaden til os
Anmeld skaden til os, enten på Mit Aros døgnet rundt eller pr. telefon på 8734 5099 fra kl. 8.00 – 16.00 i hverdagene.
Du bør ikke lade skader blive repareret eller smide eventuelt ødelagte genstande ud, før du har anmeldt skaden og hørt fra os.
Husk at medsende dokumentation på dine skadede genstande, f.eks. kvitteringer, billeder, serienumre og lignende.
Hvis du har en Aros Hus- og Aros Indboforsikring hos Aros Forsikring, så er du sikret ved en vandskade.
Forsøg straks at stoppe eller begrænse skaderne, også før du har snakket med os. Flyt møbler og andre genstande og beskyt selve bygningen ved at øse eller pumpe vandet ud og start tørring, f.eks. ved at åbne vinduer og døre, tænde for varmen eller bruge affugter.
Har du brug for hjælp til afdækning og vandsugning?
Ring straks til os på 8734 5099. I hverdagene vil du fra kl. 8 – 16 få fat i en af vores skadebehandlere, der straks kan sende Skadeservice eller Aktiv Hvidevareservice ud. Ringer du uden for vores åbningstid, så får du oplyst et nyt nummer, som du kan ringe til. Således er du sikret hjælp døgnet rundt!
Anmeld skaden til os
Anmeld skaden til os, enten på Mit Aros døgnet rundt eller pr. telefon på 8734 5099 fra kl. 8.00 – 16.00 i hverdagene.
Husk at medsende dokumentation på dine ødelagte genstande.
Du bør ikke lade skader blive repareret eller smide eventuelt ødelagte genstande ud, før du har anmeldt skaden og hørt fra os. Gem endvidere kvitteringer til nødvendige udgifter til affugter, vandstøvsuger og andet udstyr.
Hvis du har en Aros Hus- eller Aros Sommerhusforsikring hos Aros Forsikring, så er du sikret ved en storm- eller skybrudsskade på dit hus eller sommerhus.
Har du akut brug for hjælp til afdækning og vandsugning?
Ring straks til os på 8734 5099. I hverdagene vil du fra kl. 8 – 16 få fat i en af vores skadebehandlere, der straks kan sende Skadeservice ud. Ringer du uden for vores åbningstid, så får du oplyst et nyt nummer, som du kan ringe til. Således er du sikret hjælp døgnet rundt!
Anmeld skaden til os
Anmeld skaden til os, enten på Mit Aros døgnet rundt eller pr. telefon på 8734 5099 fra kl. 8.00 – 16.00 i hverdagene.
Husk at medsende dokumentation på dine ødelagte genstande, f.eks. kvitteringer, billeder, serienumre og lignende.
Du bør ikke lade skader blive repareret eller smide eventuelt ødelagte genstande ud, før du har anmeldt skaden og hørt fra os. Gem endvidere kvitteringer til nødvendige udgifter til affugter, afdækning, vandstøvsuger og andet udstyr.
Hvis du har tilvalgt forsikringen Glas og sanitet til din Aros Hus- eller Aros Sommerhusforsikring, så kan du få dækket skader på f.eks. vinduer, håndvaske, WC-kummer, badekar, glaskeramiske kogeplader og fastmonterede spejle.
Anmeld skaden til os
Anmeld skaden til os, e enten på Mit Aros døgnet rundt eller pr. telefon på 8734 5099 fra kl. 8.00 – 16.00 i hverdagene.
Ved dækningsberettiget skade har vi mulighed for at sende en glarmester eller Aktiv Hvidevareservice til udbedring af skaden, hvis du ønsker dette.
Har du en Aros Husforsikring med relevante tilvalgsforsikringer hos Aros Forsikring, så kan du anmelde skader som f.eks. råd og svamp i vinduer, hul i tag eller hærværk.
Anmeld skaden til os, enten på Mit Aros døgnet rundt eller pr. telefon på 8734 5099 fra kl. 8.00 – 16.00 i hverdagene.
Medsend gerne billeddokumentation ved anmeldelsen af skaden.