Vi har interviewet Kirsten og Peter om deres oplevelse:
”Man går helt i sort, man fatter det ikke, det er helt uvirkeligt”, forklarer Peter, da han mindes sin første reaktion. Derfor var han også taknemmelig for Aros Forsikrings empati og rådgivning, da han på vejen hjem i bilen anmeldte indbruddet til Aros Forsikring. Skadehandler Michael Sahlertz mødte ham nemlig med ordene: ”Tag det nu bare stille og roligt. Vi skal nok får styr på det. Nu skal I først og fremmest passe godt på jer selv og køre forsigtigt”. ”For os betød det alt, at vi på det tidspunkt fik bekræftet, at Aros Forsikring lever op til deres værdier om nærvær og hæderlighed. I en kaotisk situation hjalp Aros Forsikring os med at få sikret huset igen gennem vores lokale tømrermester, få et overblik over situationen og få ro til at kunne bearbejde oplevelsen”, forklarer Peter.
Det store indbrud betød, at værdsatte personlige genstande, en Wegner stol, Arne Jacobsens 7’er stole, PH lamper, en MacBook, sølvtøj, smykker, tasker og meget andet var væk. Derudover var reoler og skuffer endevendt i alle rum, og dermed var det svært at danne sig et overblik over de stjålne genstande. Det tog lang tid at få et samlet overblik.
”Det var en meget positiv oplevelse, at Aros Forsikring stillede taksator Anne Teglskov Østergaard til vores rådighed. Det var en stor hjælp, at vi kunne tale skadebehandlingen igennem ansigt-til-ansigt med Anne, der tog hånd om os. Hun havde tid til at lytte til os og vores behov. Vi blev hørt og forstået. Anne havde tålmodigheden og overskuddet til, at vi kunne tage en ting ad gangen. Skadebehandlingen hastede ikke, men var en løbende proces. Med stor professionalisme, empati og respekt for os og vores hjem fik vi en personlig service i særklasse, der ikke kun omhandlede dokumentation og genanskaffelse, men også rådgivning om fremtidig sikring. Hendes rummelighed gav os trygheden til at komme videre med vores liv, og det gjorde en stor forskel”, fortæller Kirsten.
Kirsten og Peters positive oplevelse af skadebehandlingen glæder taksator Anne Teglskov Østergaard, som udtaler: ”Større anerkendelse findes vel egentlig ikke. Kunderne er det, som det hele drejer sig om. I disse tider, hvor mange selskaber automatiserer deres skadebehandling, er det vigtigt for mig at leve op til Aros Forsikrings værdier. Kunder som Kirsten og Peter skal opleve en nærværende og ordentlig skadebehandling, som det er svært for en robot at levere. Derudover er det også vigtigt for mig at rådgive om sikringen af hjemmet, således at trygheden i et hjem kan genoprettes. At give den mest hæderlige og empatiske rådgivning samt taksering, når uheldet er ude, er den bedste måde, jeg kan udleve Aros Forsikrings værdier som kundeejet forsikringsselskab på”.
Og Annes gode råd blev fulgt. ”Indbruddet har givet os et wake-up call. Vi har fået flyttet vores holdning i hele nabolaget. Nu passer vi på hinanden, holder øje og vi har lavet en bedre sikring af vores hus. Vi er taknemmelige over den omsorgsfulde skadebehandling uden bøvl og besværligheder. Den professionelle skadebehandling har bekræftet os i valget af Aros Forsikring. Det er vores forsikringsselskab, som vi kan regne med!”, slutter Peter.
Du får blandt andet: