Dine unikke fordele
Vi ønsker at være familiens bedste forsikringsselskab. Vi har udviklet de bedste forsikringer specifikt til familielivet, som med udvalgte tilvalgsdækninger kan skræddersyes præcis til jeres behov og ønsker.
For dig som kunde skaber det tryghed i hverdagen at have samlet familiens forsikringer i ét kundeejet selskab, der sikrer dig grundig behovsafdækning og forståelig rådgivning. Dermed undgår du under-, over- og dobbeltforsikring! Hos Aros Forsikring får du tilmed en fast kontaktperson, så du undgår tidsspild og irritation ved at skulle forklare tingene flere gange.
Det giver dig overblik, når du samler dine forsikringer i ét selskab. Det betyder også, at du ikke skal anmelde skaden i forskellige selskaber, hvis du får en større skade, der involverer flere forsikringer. Dette kunne f.eks. være indbrud i din bil, hvor der både sker skade på din bil og tyveri af dit indbo i bilen, eller en brand i dit hus, hvor der både sker skader på dit hus og dit indbo.
Dig som helkunde
Som helkunde hos Aros Forsikring får du vores mest attraktive forsikringer, samt mulighed for at skræddersy dine tilvalgsdækninger ud fra din families samlede behov og familieliv. Det er bare nogle af fordelene ved at være forsikret i familiens bedste forsikringsselskab.
Hvordan bliver jeg helkunde?
Du er helkunde, hvis du har mindst tre af følgende forsikringer hos os:
Du kan til enhver tid tilvælge flere af vores forsikringer.
Sådan bliver du kunde
Vi ønsker at gøre det let og enkelt for dig at blive kunde. Forsikringer er komplicerede og kan være svære at forstå. I hverdagens travlhed kan det derfor virke uoverskueligt at forholde sig til forsikringernes dækninger og forsikringssproget.
Vi ønsker at være nærværende og hæderlige i måden, hvorpå du bliver kunde hos Aros Forsikring. Din personlige rådgiver vil derfor lave en passende afdækning af dine behov og rådgive dig i et sprog, der er til at forstå. Med en skræddersyet forsikringspakke sikrer du din familie de absolut bedste vilkår, hvis skaden sker, og I får brug for jeres forsikring.
Er der forskel på forsikringer?
Hos Aros Forsikring har vi kerneprodukter og tilvalgsforsikringer.
Vær opmærksom på...
Hvis du opsiger en eller flere af de forsikringer, der indgår som et kriterie for at være Helkunde, så frafalder dine fordele og rabatten. Vi anbefaler derfor, at du kontakter os, inden du opsiger enkeltstående forsikringer, så du undgår uforudsete prisstigninger.
Kontakt kundeservice på 7010 4222 - vi har ingen telefonkø og sidder klar til at hjælpe dig.
Høj kundetilfredshed og tillid
Høj kundetilfredshed og tillid
Hos Aros Forsikring værner vi om vores kunder, og er utrolig glade for den tillid kunderne viser os.
Vi har for 7. år i træk fået en topplacering i EPSIs årlige uafhængige kundetilfredshedsundersøgelse af den danske forsikringsbranche, baseret på vores kunders vurdering.
Vi er stolte af, at vores kunder værdsætter, at vi er et kundeejet forsikringsselskab, som giver nærværende og personlig rådgivning.